۵ نمونه برتر کلیپ صنعتی با رویکرد سینمایی در ایران

نمایش پتانسیل ها و قابلیت های مجموعه های صنعتی برای معرفی به مخاطبین همیشه در دستور کار مدیران صنایع قرار دارد. کلیپ صنعتی یکی از بهترین ابزارها برای نمایش این پتانسیل هاست. امروزه شرکت های زیادی اقدام به ارائه خدمات مربوط به ساخت تیزر صنعتی می کنند اما خروجی ها کاملا با هم متفاوت است. زیرا بسیاری از مجموعه ها بیشتر به دنبال جنبه ی مالی کار هستند و برنامه ای برای برآورده کردن نیاز کارفرمایان در بازار شلوغ رقابت ندارند.

امروز شاهد افزایش چشم گیر تبلیغات هستیم. با توجه به این موضوع دیگر فقط به صرف داشتن یک ویدیو معمولی نمی توانیم توقع داشته باشیم بینندگان مجذوب خدمات و پتانسیل های ما شوند. مدیران صنایع باید بدانند که محصولات و سرویس های دیگر رقبا نیز با کیفیت های مختلف به مشتریان نشان داده می شود و در این هنگام کدام مجموعه موفق تر است؟ مسلما در بحث نمایش ویدیویی پتانسیل ها آنهایی که فیلم صنعتی پیشرفته تری دارند.

در این مطلب ما می خواهیم شما را با ۵ نمونه برتر کلیپ صنعتی با رویکرد سینمایی در ایران که توسط دپارتمان فیلم و تیزر شایگان ساخته شده آشنا کنیم.

تیزز صنعتی کارخانه پرشین فولاد

کارخانه های فولاد یکی از مهمترین کارخانجات در صنعت کشور به حساب می آید. نمایش پتانسیل های یک کارخانه فولاد به بهترین شکل در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و همایش ها یکی از روشهای بازاریابی و رونق و توسعه بحساب می آید. در ساخت کلیپ صنعتی کارخانه پرشین فولاد که در بالا فیلم صنعتی کامل آن را ملاحظه می کنید تماما سعی گردید تصاویری کامل از فعالیت ها و کلیات مجموعه پرشین فولاد به نمایش گذاشته شود. ساخت و تولید کلیپ صنعتی کارخانه پرشین فولاد یکی از کارهای ویژه دپارتمان فیلم های صنعتی شایگان است.

فیلم صنعتی گاوداری تلیسه نمونه

دامپروری ها اعم از گاوداری، مرغداری، پرورش ماهی و سایر شاخه ها می توانند برای توضیح کامل مجموعه و پتانسیل های خود از تیزرهای صنعتی استفاده کنند. در کلیپ صنعتی پیش رو که شما چکیده ای یک دقیقه ای از آن را مشاهده می کنیدسعی گردید پتانسیل های گاوداری تلیسه نمونه بصورت کامل به نمایش در بیاید. این کلیپ صنعتی خلاصه ای از کلیپ اصلی ساخته شده برای گاوداری تلیسه نمونه است.

کلیپ صنعتی ویرا واکسن (داروسازی)

طراحی و تولید تیزر صنعتی ویرا واکسن در سطح ب یکی دیگر از افتخارات دپارتمان تیزر و فیلم شرکت شایگان است. در ساخت این کلیپ صنعتی از تصویر برداری حرفه ای، لایو اکشن های حرفه ای و اصلاح رنگ حرفه ای استفاده شد. اگر شما هم قصد دارید یک تیزر صنعتی حرفه ای داشته باشید می توانید با شایگان تماس بگیرید.

فیلم صنعتی آرت صنعت

طراحی و ساخت کلیپ صنعتی شرکت آرت صنعت ماشین مبتکران با اصلاح رنگ، فیلمبرداری حرفه ای و همچنین اجرای لایو اکشن (گرافیک افزوده) در سطح ب در دپارتمان تیزر و فیلم شرکت شایگان انجام گردید. تیزر صنعتی آرت صنعت ماشین مبتکران با توجه به فعالیت ها و ویژگی ها این مجموعه ساخته شد. در ساخت این تیزر از لایو اکشن و اصلاح رنگ فیلم سازی استفاده شده است. این کلیپ خروجی یک دقیقه ای از فیلم صنعتی این شرکت است.

کلیپ صنعتی کارخانه آزرین البرز

وقتی صحبت از نمایش پتانسیل ها و معرفی کامل یک کارخانه تولیدی می شود یکی از بهترین ابزارها برای به تصویر کشیدن این موضوع استفاده از ساخت تیزرهای صنعتی است. کلیپ صنعتی کارخانه قطعه سازی خودرو آذرین البرز با رویکرد متفاوت نسبت به تصویر در صنعت و همچنین ایجاد هارمونی در تصویر و گرافیک افزوده برای اکران در نمایشگاه ها و همایش ها ساخته شد. صنعت در ایران یکی از تاثیرگذارترین بخش های اقتصادی بحساب می آید. نمایش پتانسیل ها و محصولات در این زمینه به بهترین شکل می تواند تاثیر بسزایی در رونق صنعت ملی داشته باشد. در همین خصوص تیزر صنعتی کارخانه آذرین البرز که یکی از کارخانه های برتر قطعه سازی خودرو در کشور است توسط تیم فیلم و تیزر شایگان تولید شد.

برای مشاهده سایر نمونه کارهای دپارتمان فیلم و تیزر شایگان می توانید کانال آپارات شایگان را دنبال کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ساخت و تولید انواع کلیپ های صنعتی و برآورد هزینه و زمان می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید.

نوشته ۵ نمونه برتر کلیپ صنعتی با رویکرد سینمایی در ایران اولین بار در شایگان پدیدار شد.

نویسنده: atashalizadeh

یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار اینترنتی قرار گرفتن سایت شان در رتبه های برتر گوگل می باشد ، بنابراین ما به شما کمک خواهیم کرد به این مهم دست یابید ، لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم خدمات بهتری برای شما ارائه دهیم. ممنون میشیم اگر مطالب را به اشتراک بگذارید.

بیان دیدگاه